onsdag 1 april 2015

Nystart

Tidigare i mitt liv har jag bloggat i flera olika perioder. Men när första dottern, nu 2,5 år, låg i magen så försvann blogglusten totalt. Även systemkameran fick sig en rejäl vilopaus, dessvärre. Sen dess har min gamla blogg stått och stampat på en och samma ruta, varken framåt eller bakåt. Men nu när jag återigen går hemma på föräldraledighet så fick jag ett infall att vara lite kreativ igen, och lusten för att blogga verkar ha hittat tillbaka. Så jag ger det en chans, med en ny blogg! Vi får helt enkelt se vart det slutar. Systemkameran har även den hittat fram ifrån sitt gömstället och dammats av, så förhoppningsvis kommer det lite bättre bilder än bara ifrån mobilen. 

Kanske är det en nystart för mer än bara bloggandet, jag försöker bestämma mig för vad jag ska bli när jag blir stor, kanske att detta kan hjälpa mig lite, det återstår att se.

Vad jag kommer att blogga om lär också visa sig, det blir nog både det ena & det andra :)
Namnet kommer helt enkelt ifrån att många kallar mig tant, även jag själv!


Välkommen hit!

/ Tant A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar